neroli portofino forte woda perfumowana 50 ml unisex marki Tom ford

cena od804,64oszczędzasz do 9%Dostępne w 2 sklepy
Cechy produktu:
  • Producent: TOM FORD
  • Kategoria: Wody perfumowane unisex
  • Pojemność: 50 ml
Zanim Tom Ford postanowił podążać własnym szlakiem w gąszczu świata mody przysłużył się on w znaczący sposób ni mniej ni więcej jak znanemu domu mody Gucci. Po tym jak próbował swojego szczęścia na studiach historii sztuki i architektury zdobywał wreszcie ergonomiczne umiejętności jako projektant mody pracując dla innych domów mody. O jego talencie świadczy fakt, że w przeciągu nad wyraz niedługiego czasu udało mu się radykalnie naprawić nie tylko finansową pozycję domu Gucci. Już jako właściciel własnej marki ze swym nazwiskiem w nazwie Tom Ford wylansował począwszy od 2004 roku serie perfum męskich i damskich i jedną unisex. Ogromnym sukcesem okazała się już pierwsza kreacja perfum kobiecych „Black Orchid" - Czarna Orchidea. Następnymi perfumami linii są „Velvet Orchid" i w wydaniu męskim „Tom Ford For Men", „For Men Extrem" i „Grey Velvet". Interesującymi perfumami żeńskimi okazały się również być „Violet Blonde" oraz „White Patchouli" wykreowanymi poprzez szwajcarską producenta Givaudan. Stylizacji perfum damskich o niemało obiecującej nazwie „Sahara Noir" odpowiada kompilacja tego zapachu po męsku „Noir". Jako zapachy uniwersalne, zaspokajające gusta zarówno damskie jak i męskie są dwie zagadkowe kreacje: „Jasmin Rouge" i „Netroli Portofino". Szczególnie prawdopodobnie pojawienie się tak wielu stylizacji perfum w stosunkowo tak krótkim czasie miało swą przyczynę w odniesionym poprzez pierwszą kompozycję z nazwiskiem Forda „Black Orchid" tak znacznego sukcesu. Powstał on w 2006 przy współpracy znanej szwajcarskiej producenta Givaudan i dla niej pracującymi Davidem Apel oraz Pierrem Negrinem. Czarna orchidea to zapach, jak to już obiecuje jego nazwa, aromat kwiecisty o niezwykłej nucie orientalnej. Otwarciem perfum jest atrakcyjny zestaw bergamoty, jaśminu, mandarynki, czarnej porzeczki i ylang-ylang. Nuta serca to kwiat lotosu i orchidei zmieszany z notami owocowymi i przyprawami. Całość zamykają ambra, ciemna czekolada, wanilia obok wetiwiery i kadzidła. Flakon z czarnego barwionego matowego szkła jest wszakże prosty, ale też niepozbawiony szczególnego czaru. Przypomina on trochę męską sylwetkę z szerokimi ramionami, a może raczej jakiegoś zagadkowego ducha orientu, sądząc po jego niezwykle zmysłowej i zagadkowej zawartości. Na czarnym tle wyśmienicie prezentują się złote akcenty znikomej etykietki i przepaski tuż pod nakrętką. Nie był zapewne przypadkiem fakt, że reklama tych perfum w sposób tak umiejętny igrając z hollywoodzkim genre wczesnych filmów jest imponująco dopracowana stylistycznie, zważywszy, że sam Tom Ford ma na swym koncie udaną przygodę z branżę filmową. Twarzą reklamy została Julia Restoin-Roitfeld, która ustylizowana na filmową rudowłosą piękność i z silnym makijażem kokietuje swą finezyjną, lecz też zmysłową do stracenia opanowania kobiecością.

Gdzie kupić produkty podobne